7 Temmuz 2010 Çarşamba

öss den sonra deliler gibi eğlenicem hayalleriyle başlayan 2. tatilim ve 2. hüsran.. sırf bu yüzden bile 3. kere hazırlanmamak geçerli bi sebep olsa gerek :D daha hiçbişey yapmamış olmam yapacaklarımın teminatı ama tatil daha yeni başlıyo. hatta başladı bile denebilir ya. bugün hayatımda ilk defa inşatta işçi olarak çalıştım. resmen iyi ki okuyorum şu yazı biter bitmez uyucam sanırım bunu da yapcak bişey yok diye internet kafeden yazıyorum zaten ama kesinlikle inşaat işçilerine saygı duyuyorum artık yolda gördüğümde yemeğimi paylaşıcam onlarla.. ama baştaki abartıya rağmen gayet güzel aslında, sonradan pişman olduğum çok şey var ama nerdeyse en büyüklerinden birini telafi etme şansı geçti elime. başlı başına bu bile yeterli aslında 5 ay uğraştıktan sonra, hatta beklenmedik bi anda olması da ayrı güzel bi heycan kattı.. böyle de ruhsal bi dinginlikle başladım işte öss sonrası tatilime daha eğlence bakımından beklentilerimi karşılayamasa da aynı dinginlikle eğlenceli bi bitiriş yapma planlarım var sonra da yegane sıkılan dost statüsündeki kayap'ın yanına uçup (üniversiteden atılma da kaldırılmış zaten) 9 senede bi diploma kapsam daha ne isterim . ve bir ömür sevdikleriyle mutlu yaşamış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder