27 Mayıs 2010 Perşembe

yok

hani böyle insanın içi sıkılır da napsın bilemez ya arada böyle hani şey şey olur oturur sonra gene oturur falan boktan bi ruh haline girer işte.. nedense artık olmuyo ya çok enteresan mesela birazdan özel ders hocam gelcek gene de içim sıkılmıyo anlamadım kesin hormonal bi bozukluk oldu ama anlamadım :D bide farkettim ki büyümenin en güzel tarafı artık "eti cici bebe" yi annem ağzıma tıkmak zorunda kalmıyo bildiğin gidip kendim alıp sütünü döküp yiyebiliyorum çok güzel ya. isimden kaybediyo biraz daha karizmatik bi isim olsa yok satabilir bence . kesin küçükken yemicem diye ağlamışımdır ya salaklık işte keşke gene yatarken kalkmama gerek kalmadan tıksa annem ağzıma ama yok işte o da büyüdü sanırım artık uğraşmıyo benle:D neyse artık ilerde belki hayal işte.. ama herkese tavsiye ediyorum mükemmel yüzyılın icadı olabilir bence..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder